خرید روغن ترمز

خرید انواع روغن ترمز و روغن گیربکس

خرید روغن ترمز

خرید انواع روغن ترمز و روغن گیربکس

راهنمای خرید روغن ترمز ماکسیما

برای انتخاب مناسب روغن ترمز ماکسیما ابتدا به بررسی مشخصات فنی نیسان ماکسیما می‌پردازیم. به جرات می‌توان گفت یکی از موفقیت های کارخانه خودروسازی نیسان در ژاپن خودروی ماکسیما بود. ماکسیما در دو نوع گیربکس دستی و اتوماتیک تولید شد با بدنه سدان 4 درب کشیده مورد پسند بسیاری از خودروسواران قرار گرفت در حالیکه هنوز هم این خودرو با توجه به توقف تولید آن طرفداران زیادی را دارد و در بازار خودرویی ایران خرید و فروش می‌شود. در این مقاله ما قصد داریم به بررسی مشخصات فنی ماکسیما بپردازیم و قیمت ماکسیما را مورد نقد و بررسی قرار دهیم و روغن موتور مناسب ماکسیما را نیز معرفی می‌کنیم.

ادامه مطلب : 

روغن ترمز ماکسیما

راهنمای خرید روغن ترمز تیانا

برای انتخاب مناسب روغن ترمز تیانا ابتدا به بررسی مشخصات فنی نیسان تیانا با دو مدل XL و XV می‌پردازیم. یکی از خودروهای با کیفیت تولید داخل نیسان تیانا محسوب می‌شود که توسط کارخانه سایپا تولید و مونتاژ می‌گردد. به گفته بسیاری از کارشناسان خودروی تیانا با بهره گیری از قطعات با کیفیت و نیز طراحی فوق العاده آئرودینامیک بدنه توانسته به عنوان یک خودروی تولید داخل از کیفیت و استاندارد بالایی برخوردار باشد. تیانا یک خودروی سدان 4 درب خانوادگی است که در سال 2008 در کارخانه نیسان ژاپن طراحی شد و بازار های جهانی نیز معرفی گردید. این خودرو با همان نام تیانا در سال ۱۳۸۹ وارد بازار ایران شد و پارس خودرو این خودرو را به عنوان جایگزینی برای ماکسیما معرفی کرد . در این مقاله به بررسی مشخصات فنی خودروی تیانا می‌پردازیم و روغن ترمز مناسب برای این خودرو را معرفی می‌نماییم.

ادامه مطلب : 

روغن ترمز تیانا

راهنمای خرید روغن ترمز رونیز

برای انتخاب مناسب روغن ترمز رونیز ابتدا به بررسی مشخصات فنی نیسان رونیز می‌پردازیم. رونیز یکی دیگر از محصولات و خودروهای مشترک نیسان و پارس خودرو می‌باشد که دارای بدنه کراس اوور یا شاسی بلند می‌باشد. خودروی رونیز نسبت به دیگر شاسی بلندهای نیسان خیلی طرفدار پیدا نکرد و نتوانست جایگاه خود را در بازار ایران تثبیت کند. رونیز به عنوان یک خودروی آفرود نتوانست مثل پاترول موفق باشد اما با این حال قدرت موتور و گیربکس مناسبی دارد و رانندگی با آن در جاده ها و بیابان بسیار نرم و آسان می‌باشد. در این مقاله ما به بررسی مشخصات فنی نیسان رونیز می‌پردازیم و روغن موتور مناسب این خودرو را معرفی می‌کنیم.

ادامه مطلب : 

روغن ترمز رونیز

راهنمای خرید روغن ترمز مورانو

نیسان مورانو بعد از پاترول و ماکسیما جزو خودروهای پرطرفدار کارخانه نیسان ژاپن محسوب می‌شود. مورانو به عنوان یک شاسی بلند ژاپنی در ایران جایگاه خوبی را دارد و طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. مورانو از سال 2008 میلادی 1387 شمسی وارد بازار خودرویی ایران شد و توانست پس از مدتی تجربه رانندگی با این خودرو را به اکثر خودرو سواران هدیه دهد. در این مقاله ما به بررسی مشخصات نیسان مورانو با مدل های مختلف می‌پردازیم و روغن ترمز مورانو را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

ادامه مطلب : 

روغن ترمز مورانو

راهنمای خرید روغن ترمز قشقایی

خودروی قشقایی توسط کارخانه نیسان در سال 2006 تولید و عرضه شد و توانست به عنوان یک خودروی شاسی بلند وارد بازار رقابتی خودرو شود اما باید گفت که خیلی در این زمینه موفق نبود و نتوانست مانند سایر خودروهای کارخانه نیسان بدرخشد. این خودرو توسط شرکت پارس خودرو عرضه می شود و با دریافت 5 ستاره ایمنی یکی از ایمن ترین خودروهای SUV است چرا که علاوه بر مجهز بودن به آخرین امکانات و تجهیزات ایمنی در قسمت های اصلی بدنه از فولادهایی با استحکام کششی استفاده شده. در این مقاله به بررسی مشخصات فنی نیسان قشقایی می‌پردازیم و روغن ترمز قشقایی را معرفی می‌نماییم.

ادامه مطلب : 

روغن ترمز قشقایی