خرید روغن ترمز

خرید انواع روغن ترمز و روغن گیربکس

خرید روغن ترمز

خرید انواع روغن ترمز و روغن گیربکس

روغن ترمز دنا و دنا پلاس

برای انتخاب مناسب روغن ترمز دنا و دنا پلاس ابتدا به معرفی خودروی دنا با مدل های مختلف می پردازیم. خودروی دنا در سال 1393 توسط کارخانه سازنده ایران خودرو به عنوان یکی از خودروهای محبوب مصرف کنندگان روانه بازار شد.

کارخانه ایران خودرو با هدف ارائه محصول نوین و دارای آپشن و استفاده بیشتر از موتور ملی خودروی دنا را تولید کرد که از لحاظ فروش در همان سال اول رتبه خوبی را کسب کرد.

ادامه مطلب : روغن ترمز دنا و دنا پلاس

روغن ترمز وانت آریسان

وانت آریسان جهت ایمنی مجهز به دو کیسه هوا برای سرنشینان می باشد.همچنین این خودرو مجهز به کولر و بخاری بصورت تهویه مطبوع دستی می باشد. داخل این خودرو شباهت فراوانی به داخل پژو پارس دارد .غربیلک فرمان این خودرو متعلق به خودروی سمند می باشد. ولی داخل این خودرو بسیار راحتر و دلنشین تر از خودروی وانت پیکان می باشد.آریسان از موتور 1700 سی‌سی بهینه شده روا سود می‌برد و داشبورد آن نیز همانند مدل‌های اصلاح شده اخیر در محصولات خانواده 405 است. انتقال نیرو به دیفرانسیل عقب در این خودرو، مزیتی است که آن را در مرتبه ای بالاتر از وانت پراید یا 151 کارا قرار می‌دهد.

ادامه مطلب : روغن ترمز وانت آریسان

ویژگی هایروغن ترمز پریستون DOT-4

روغن ترمز دات 4 پریستون، با کیفیت بالا و مقاوم در برابر دمای بالا به گونه ای طراحی و فرموله شده است که از جوش آمدن روغن در دماهای بالای سیستم ترمز جلوگیری می کند. ترکیب پلی گلیکول موجود در این محصول باعث کاهش بخارات سمی در سیستم ترمز درترمز های ناگهانی می شود. 

ویژگی ها:

• افزایش طول عمر سیستم ترمز 
• روغن ترمزسنتتیک مقاوم در برابر دمای بالا
• محافظت در برابر خوردگی قطعات داخلی سیستم ترمز

ادامه مطلب : روغن ترمز پریستون DOT-4

ویژگی های روغن ترمز پریستون DOT-3

روغن ترمز دات 3 پریستون با عملکردی بالا و مقاوم در برابر دمای بالا موجب بهبود عملکرد سیستم ترمز خودرو شما می شود. ترکیب پلی گلیکول موجود در این محصول باعث کاهش بخارات سمی در سیستم ترمز درترمز های ناگهانی می شود. 

ویژگی ها:

• افزایش طول عمر سیستم ترمز • فرمول سنتتیک مقاوم در برابر دمای بالا• محافظت در برابر خوردگی قطعات داخلی سیستم ترمز

ادامه مطلب : روغن ترمز پریستون DOT-3

راهنمای انتخاب روغن ترمز فومن شیمی زرد DOT-3

انتخاب روغن ترمز مناسب باید بر اساس آنچه در دفترچه راهنما خودرو ذکر شده است، باشد. بنابراین فقط کافی است دفترچه راهنما خودرو را باز کنید و در قسمت مربوط به روغن ترمز، مشخصات روغن ترمز مناسب خودرو خود را مشاهده کنید. البته با توجه به اینکه تمامی استانداردهای موجود برای روغن ترمز از نوع DOT3 و DOT4 است بنابراین برای انتخاب نوع روغن ترمز کار سخت و دشواری ندارید. مطمئن باشد اگر دفترچه راهنما خودرو خود را باز کنید یکی از دو استانداردهای بالا را مشاهده می کنید. که البته برای خودروهای مدل بالا و جدید تر بیشتر از روغن DOT4 استفاده می شود. حتی خودروهای قدیمی تر که از روغن DOT3 در سیستم ترمز استفاده می کنند می توانند از روغن DOT4 استفاده کنند. البته استفاده از این روغن ترمز زمانی مناسب است که روغن ترمز قبلی (DOT3) به طور کامل تخلیه شود. 

ادامه مطلب : روغن ترمز فومن شیمی زرد DOT-3